Sprzedaż myjni samochodowych

Prowadziliśmy razem ze wspólnikiem dość nietypową sprzedaż, gdyż specjalizowaliśmy się w przygotowywaniu myjni do sprzedaży. Wyglądało to w ten sposób, że współpracowaliśmy z kilkoma producentami, którzy dostarczali do nas co kilka miesięcy nowe katalogi, z których mogliśmy zamawiać dokładnie taką myjnię, jaka podobała się najbardziej klientom.

Krótko o sprzedaży myjni

myjnie bezdotykowe sprzedażSprzedaż takich myjni bezdotykowych wygląda nieco inaczej, niż produkty, które można od razu zabrać ze sobą. Zawsze, jak przychodził klient do naszego sklepu dokładnie omawialiśmy z nim wszystkie możliwości, jakie posiada w zakresie myjni samochodowej, dzięki czemu wiedzieliśmy, że myjnie bezdotykowe sprzedaż przebiega profesjonalnie i przede wszystkim klient wychodzi ze sklepu zadowolony. Jak już wcześniej wspominałem otrzymywaliśmy od producenta zawsze nowe katalogi oraz informacje o nowych modelach myjni na sprzedaż. Myjnie bezdotykowe i ich sprzedaż to jednak potrzeba odpowiedzi klientom na każde pytanie, więc musieliśmy zanim jeszcze sprzedaliśmy pierwszą maszynę dobrze wiedzieć o różnicach w takich produktach. Częściej faktycznie oferowaliśmy myjnie bezdotykowe, niż automatyczne, gdyż te cieszyły się wśród naszych klientów większą popularnością, ale także wśród kierowców, którzy mogą wyczyścić swoje auto w kilka chwil za grosze. Myjnie bezdotykowe i ich sprzedaż polegała na dobraniu odpowiednich modułów oraz urządzeń do potrzeb klienta, które były naprawdę różne.

W większości przypadków faktycznie wiedzieliśmy w zależności od zapotrzebowania klienta jak dobrać odpowiednią myjnię samochodową pod potrzeby. Często przychodzili klienci chcący zaopatrzyć całe miasto w myjnie bezdotykowe i wtedy faktycznie musieliśmy znacznie bardziej przyłożyć się do kontaktu z producentem.